0 oy
5, Şubat, 2017 Sağlık ve Güzellik kategorisinde Kas ağrısı sordu.
Kullandığım bir ilaçtan dolayı kas ağrısı oluşuyor.  Bunun önüne ilaçsız şekilde geçebilir miyim? 3 gün civarında ağrı devam ediyor ozelkikle sırt ve bacak kaslarında.

Cevabınız

İsminiz (isteğe bağlı):
Gizlilik: E-posta adresiniz yalnızca bu bildirimlerin gönderilmesi için kullanılacak.
İstenmeyen Reklam Koruması:
Gelecekte bu doğrulamadan kurtulmak için, lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 293 gösterim
30, Aralık, 2012 Sağlık ve Güzellik kategorisinde Ruzg4r 2. Derece (25,140 puan) sordu.
0 oy
1 cevap 36 gösterim
30, Aralık, 2012 Sağlık ve Güzellik kategorisinde Ruzg4r 2. Derece (25,140 puan) sordu.
0 oy
1 cevap 158 gösterim
26, Aralık, 2012 Sağlık ve Güzellik kategorisinde Ruzg4r 2. Derece (25,140 puan) sordu.
0 oy
1 cevap 32 gösterim
30, Aralık, 2012 Sağlık ve Güzellik kategorisinde Ruzg4r 2. Derece (25,140 puan) sordu.
0 oy
1 cevap 40 gösterim
...